Meest gestelde vragen...

VRAGEN OVER HET PROGRAMMEREN

Komen de designs overeen met wat ik écht ontvang?

Ja absoluut, het ontwerp dat wij printen komt overeen met de ontwerpen die je op onze website ziet. Heel soms voeren we wel kleine verbeteringen toe aan de designs, maar dat zijn hele kleine verschillen. We streven er dan wel naar om altijd binnen 1 of 2 werkdagen de designs ook op de website direct aan te passen.

Kan ik een factuur krijgen?

Zeker! Je ontvangt automatisch een factuur via de mail. Heb je deze niet ontvangen? Stuur ons dan even een bericht, dan sturen wij je een nieuwe op.

Kan ik de pasjes retourneren als ik niet tevreden ben?

Absoluut. Mocht je echt niet tevreden zijn kun je Smarty Cards gewoon retourneren. De verzendkosten komen echter wel voor eigen rekening.

Kan ik ook een eigen design aanleveren?

Ja hoor, het is mogelijk een eigen design aan te leveren. Neem hiervoor contact met ons op via onze eigen ontwerp pagina.

Smarty Cards is een onderdeel van The Brandboost Company B.V.

Kvk: 84240407
Adres: Adam Smithstraat 24, 7559 SW, Hengelo (ov)
Telefoon: 074 – 369 0581

Meest gestelde vragen...

VRAGEN OVER HET PROGRAMMEREN

Worden de kaarten vooraf geprogrammeerd?

Nee, standaard worden de kaartjes zonder programmeren geleverd. We hebben voor iedere Smarty Card een heldere instructie hoe je dit kan doen. Mocht je er nog niet uitkomen helpen we je er uiteraard graag mee. Neem hiervoor contact met ons op. Je kan ons mailen, bellen of appen.